balaguer escolapia.cat

EP BALAGUER

Centre concertat per la Generalitat de Catalunya. NIF R-2500253-F. Inscrita en el Registre dentitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 954-a-SEB. ESTUDIS HORARIS I SERVEIS. LA VIDA A LESCOLA. Diumenge, 11 de març de 2018. Els alumnes de 2n dESO coneixen el Balaguer medieval. Divendres, 9 de març de 2018. Xerrada sobre les conductes de risc. Dimecres, 21 de febrer de 2018. Plantada darbres a les Franqueses. 4t A i B de Primària. Dilluns, 12 de febrer de 2018. Visita a Ous Baldomà.

OVERVIEW

This web page balaguer.escolapia.cat presently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have explored twenty pages inside the website balaguer.escolapia.cat and found five websites associating themselves with balaguer.escolapia.cat. There are one social media accounts linked to balaguer.escolapia.cat.

BALAGUER.ESCOLAPIA.CAT RANKINGS

This web page balaguer.escolapia.cat is seeing varying levels of traffic throughout the the year.
Traffic for balaguer.escolapia.cat

Traffic ranking (by month) for balaguer.escolapia.cat

Traffic ranking by day of the week for balaguer.escolapia.cat

LINKS TO WEB SITE

Adhara, Escola Educació LLeure

Telf 93 441 00 04, ext 271. Telf 93 442 60 68. Dl a Dv de 9 a 14 i de 16 a 19h.

Escola Pia de Terrassa

Viatge a Itàlia 4t ESO. Descripció de les activitats extraescolars. Inscripció a les activitats extraescolars. Horaris de les activitats extraescolars.

WHAT DOES BALAGUER.ESCOLAPIA.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of balaguer.escolapia.cat Mobile Screenshot of balaguer.escolapia.cat Tablet Screenshot of balaguer.escolapia.cat

BALAGUER.ESCOLAPIA.CAT HOST

Our parsers diagnosed that a single page on balaguer.escolapia.cat took six hundred and fifty-six milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so our parsers consider balaguer.escolapia.cat not secure.
216.239.38.21

SERVER OS AND ENCODING

I caught that this domain is utilizing the GSE server.

PAGE TITLE

EP BALAGUER

DESCRIPTION

CONTENT

This web page states the following, "Centre concertat per la Generalitat de Catalunya." We saw that the web page also said " Inscrita en el Registre dentitats religioses del Ministeri de Justícia amb el número 954-a-SEB." It also said " Diumenge, 11 de març de 2018. Els alumnes de 2n dESO coneixen el Balaguer medieval. Divendres, 9 de març de 2018. Xerrada sobre les conductes de risc. Dimecres, 21 de febrer de 2018. Plantada darbres a les Franqueses. 4t A i B de Primària. Dilluns, 12 de febrer de 2018."

VIEW SUBSEQUENT WEB SITES

Balaguer Televisió

100 anys mancomunitat de catalunya. 100 anys de la caixa a la Noguera. Concentració per reclamar la llibertat de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, cins mesos després del seu empresonament. El CF Balaguer vol continuar sumant davant del Lleida Esportiu B.

Balaguer Decideix

Dijous, 1 de juliol de 2010. Autobusos de Balaguer per anar a la manifestació del 10J. Diumenge, 27 de juny de 2010.

per Josep Lluís Bonet i Juárez

Moltes Felicitats! FESTES DEL SANT CRIST 2011. 124; Leave a comment.

Balaguergutierrez Correduría de Seguros y Consultoría de Protección de Datos

Responsabilidad Civil para Drones de uso comercial. Responsabilidad Civil Administradores y Altos Cargos. Más vale prevenir que lamentar. Cómo saber qué seguro de salud elegir.